در این مقاله به اطلاعات جدید بازی Guardians of the Galaxy خواهیم پرداخت. دومین اثر اسکوئر انیکس از سری بازی های اقتباس شده از مارول، که انتظارات زیادی از آن می رود.
تک نفره بودن تنها یکی از بزرگترین المان های بازی نگهبانان کهکشان مارول است و از زمان اعلام آن ، توسعه دهندگان در Eidos Montreal چندین بار تأکید کرده اند که این عنوان یک سرویس لایو مانند اونجرز نخواهد بود. هیچ برنامه ای برای DLC یا توسعه محتوای اضافی وجود ندارد و بازی هیچ تراکنش کوچکی را در خود نخواهد داشت. به این معنی که همه پوسته ها یا لوازم تزئینی بازی از طریق گیم پلی باز می شوند. البته، برنامه ها همیشه می توانند با انتشار بازی تغییر کنند، به ویژه اگر واقعا موفق باشند اما حداقل در حال حاضر، Eidos Montreal قاطعانه به عدم انتشار بسته الحاقی پایبند است.
همانطور که بازی ها بلندپروازانه تر می شوند ، اندازه واقعی آن ها نیز بزرگتر می شود، اما نگهبانان کهکشان مارول چندان بزرگ نخواهد بود. اندازه آن در PS5 بدون به روزرسانی ۴۱.۲۴۳ گیگابایت است و باید تصور کنید که همه سیستم عامل های دیگر، به ویژه Xbox Series X/S و رایانه شخصی ، اندازه مشابهی را برای بازی خواهند داشت. البته فناوری فشرده سازی PS5 مسئول سبک تر بودن بازی ها در کنسول نسبت به سایر پلتفرم ها ، به ویژه PS4 است ، اما در هر صورت ، احتمالاً تفاوت چندانی نخواهد داشت.
البته بسیاری از بازیکنان، Marvel’s Guardians of the Galaxy را نه بر روی کنسول ، بلکه بر روی رایانه شخصی بازی خواهند کرد و اگر قصد انجام این کار را نیز دارید ، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد. در شروع بازی ، بازی از RTX و DLSS در رایانه پشتیبانی می کند، که اگر همه چیز به همان شیوه ای که باید استفاده شود باید به معنای وضوح بهتر، کیفیت تصویر واضح تر و نرخ فریم بالاتر باشد.
با توجه به ماهیت فضایی نگهبانان کهکشان، جای تعجب نیست که نبردهای فضایی نیز بخشی از تجربه بازی آینده Eidos Montreal باشد. البته، ما دقیقاً نمی دانیم که چقدر این موضوع اجرایی شده است با این حال نبرد فضایی را در تریلرهای بازی مشاهده کرده ایم. همچنین به مواردی مانند ارتقاء سفینه، سفارشی سازی و تاثیر آن بر گیم پلی و داستان امیدوار هستیم. شما می توانید تریلر این عنوان مورد انتظار را در ادامه مشاهده کنید.
[dideo id=v/yt/VdMiY9MEeMk]