به نظر می رسد که Star Wars Jedi: Survivor پیمایش را کمی سریعتر می کند، زیرا دارای موجودات سفر سریع و سواری است.
بازی Star Wars Jedi: Survivor از قابلیت فست تراول بهره می برد، اولین بازی، Star Wars Jedi: Fallen Order، فقط به شما اجازه میدهد بین سیارهها به جلو و عقب بپرید، اما طبق گفته مجله Play (از طریق GamesRadar)، دنباله آن Survivor به شما امکان میدهد کمی بیشتر در این مکان بپرید. استیگ آسموسن، کارگردان بازی، تأیید کرد که دنباله این بازی دارای سفر سریع و همچنین سوار شدن خواهد بود، و گفت: «ما هم سفر سریع و هم موجودات سواری را ارائه خواهیم کرد تا به بازیکنان کمک کنیم سریعا از نقطه A به B بروند و به A برگردند.
“سفر سریع نقطه به نقطه است و موجودات قابل سوار راهی برای مذاکره سریع بین نقاط و کشف آنچه در میان است ارائه می دهند.” با این حال، چیز ناگفتهای در آنجا این است که Survivor احتمالاً مناطق بزرگتری برای کاوش در مقایسه با بازی اول خواهد داشت. به هر حال، اگر کاوش بیشتری انجام نمی شد، چرا سفر سریع و موجودات قابل سوار ضروری است؟
البته کمی بیشتر طول میکشد تا بفهمیم چقدر بزرگ است، زیرا هفته گذشته Respawn اعلام کرد که Survivor شش هفته به تعویق میافتد و آن را از مارس و آوریل خارج میکند. Respawn توضیح داد که میخواست به نوار کیفیت Respawn ضربه بزند، بنابراین تصمیم گرفت که به تاخیر بیفتد تا «زمان مورد نیاز تیم را فراهم کند و به سطحی که هواداران ما شایسته آن هستند برسند».
ما واقعاً از زمان معرفی آن، آنقدر از بازی را ندیدهایم، با اولین بیت از گیمپلی که در The Game Awards در دسامبر به نمایش گذاشته شد. واقعاً زیاد نبود، اما بدیهی است که به نظر بسیار شبیه به بازی اول است. به هر حال، فقط کارهای زیادی می توانید با شمشیرهای نور انجام دهید. اگرچه طبق گفته آسموسن در مصاحبه با Game Informer، پنج موضع وجود دارد که کال می تواند از آنها استفاده کند، که برخی از آنها در برابر دشمنان خاص موثرتر از سایرین هستند.