بازی Dead Island 2 تنها چند سال پس از انتشار اولین بازی Dead Island و کمی بیش از یک سال پس از بازی Dead Island Riptide معرفی شد، دنباله فراموششدنی و تکراری که حداقل داستان بازماندگان بازی اول را ادامه داد.
بازی Dead Island 2 در شهر سوخته لس آنجلس جریان دارد، ناشر Deep Silver برخی از اسپین آفها را پس از Riptide منتشر کرد، مانند Escape Dead Island، Dead Island: Epidemic، و ۱۶ بیت Beat’em Dead Island Retro Revenge، اما یک دنباله در مقیاس کامل و شمارهدار با وجود اعلام شدن هنوز اتفاق نیفتاده است.
اولین تکرار بازی Dead Island 2 توسط Spec Ops: The Line توسعه دهنده Yager انجام شد، زیرا توسعه دهنده Dead Island Techland راه خود را با این ویژگی جدا کرده و روی Dying Light کار کرده بود. سپس Deep Silver توسعه بازی را در سال ۲۰۱۶ به توسعه دهنده LittleBigPlanet 3 Sumo Digital سپرد، اما پس از آن، در سال ۲۰۱۹، Deep Silver اعلام کرد که استودیو Dambuster، سازنده Homefront: The Revolution، بازی Dead Island 2 را مدیریت خواهد کرد. و آن استودیو روی این کار کار کرده است. بازی از سال ۲۰۱۸. در سفر داستانی من به استودیوی Dambuster’s Nottingham انگلستان، اعضای مختلف تیم به من گفتند که این بازی با یک صفحه جدید و تمیز برای Dead Island 2 آغاز شده است. در لس آنجلس، کالیفرنیا، صحنه در اولین تریلر رونمایی بازی در سال ۲۰۱۴ فاش شد.
علیرغم اینکه ظاهراً فرصتی برای ساخت Dead Island 2 دقیقاً همان چیزی که از هر نظر میخواست، داشت، اما Dambuster در لسآنجلس ماندگار شد و در بازی و استودیو با عشق از آن به عنوان Hell-A یاد میکرد. از کارگردان بازی دیوید استنتون در مورد این تصمیم پرسیدم و ظاهراً هیچوقت یک محیط متفاوت روی میز نبود.
استنتون به من می گوید: «به یاد نمی آورم که در مورد انجام کاری غیر از لس آنجلس بحث های زیادی وجود داشته باشد. فکر میکنم برای ما، ما میخواستیم تمرکز واقعی را روی بازی به کار ببریم… روی مبارزات، و این به تنظیمات نیز گسترش مییابد. لس آنجلس یک مکان نمادین فوقالعاده است، ما واقعاً احساس نمیکردیم که نیازی به وارد کردن مناطق دیگری داشته باشیم.
استنتون احتمالاً به لوگوی اصلی بازی اشاره می کند که اولین بار در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. D در “Dead” دارای پل گلدن گیت، نقطه عطف نمادین سانفرانسیسکو است. Dambuster به من میگوید که Dead Island 2 به طور انحصاری در لسآنجلس اتفاق میافتد، بنابراین قصد نداشته باشید در کمپین اصلی به سانفرانسیسکو یا هر مکان دیگری در کالیفرنیا بروید.
استنتون میگوید: «این فقط به ما فرصت زیادی میدهد… برای بازیای که میخواستیم بسازیم، بنابراین واقعاً بحث بزرگی نبود.
با این حال، توجه به این نکته مهم است که علیرغم آنچه تیم در مورد پایبندی به لس آنجلس میگوید، استفاده از همان مکان از رونمایی اصلی – که طرفداران موقعیت مکانی فرض میکنند که Dead Island 2 نزدیک به یک دهه در آن اتفاق میافتد – به بازاریابی آسیبی وارد نمیکند. این بازی. در حالی که تیم احساس می کند لس آنجلس مکانی برای بازی زامبی آن است، ممکن است تصمیم گرفته باشد به موقعیت مکانی که طرفداران برای مدت طولانی تصور می کردند که این دنباله است، بماند.
استنتون میگوید: «ما کاملاً با چشمانداز خودمان با یک لوح کامل شروع کردیم. ما خیلی به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده یا به بازیهای زیاد دیگری نگاه نمیکنیم. ما واقعاً روی «چگونه میخواهیم Dead Island 2 را فوقالعاده کنیم؟» تمرکز کردهایم و آن را بهروز کنیم و بازیای ارائه کنیم که فکر میکنیم طرفداران واقعاً از آن لذت خواهند برد.»
برای اطلاعات بیشتر، ویژگی ما را در مورد اینکه چرا استودیو Dambuster فکر می کند لس آنجلس یک تجربه عالی از جزیره مرده را ایجاد می کند، بخوانید، حتی اگر شهر یک جزیره واقعی نباشد.