Assassin’s Creed Mirage که قرار است در سال جاری عرضه شود، وعده داده است که کوچکتر از چند بازی گذشته باشد و طرفداران این سری کسانی هستند که باید از آن تشکر کنند.
مساحت نقشه بازی Assassin’s Creed Mirage به درخواست طرفداران کوچک شد، Assassin’s Creed Mirage که در سپتامبر سال گذشته (پس از یک سری افشاگریها) فاش شد، یک اعلامیه خوشایند در میان طرفداران این مجموعه بود. چند تکرار اخیر مانند Valhalla و Odyssey بازیها را بیشتر به سمت سبک RPG سوق داد تا گیمپلی متمرکز بر مخفی کاری که اولین بازی روی میز آورد. اما Mirage به ریشههای سری میرود و طبق مصاحبه اخیر GamesRadar با مدیر خلاق Ubisoft، Stéphane Boudon، بخشی از دلیل کاهش حجم به لطف طرفداران است.
بودون گفت: «ایجاد میراژ همگرایی چندین ورودی بوده است. “البته، اولین مورد از جامعه ما می آید: Origins، Odyssey، Valhalla همگی بازی های فوق العاده ای هستند که وعده زندگی یک سفر حماسی در یک فانتزی قوی را می دهند. دامنه آنها برای تحقق این جاه طلبی ها تنظیم شده است، زیرا همه آنها RPG را در آغوش می گیرند.
“اما در بین طرفداران ما، ما شروع به شنیدن میل به داستانی شخصیت محور کردیم که بر پایه های اصلی اولین AC در مقیاسی صمیمی تر متمرکز شده بود. این موضوع با ما و همچنین توسعه دهندگان طنین انداز شد و این نقطه شروع پروژه بود. “
اگرچه جای تعجب نیست، این پروژه فقط به خاطر طرفداران نیست که در حال انجام است. بودون توضیح داد که یوبیسافت بوردو پس از انتشار اولین DLC Wrath of the Druids میراژ را “پروژه عالی” یافت، زیرا دامنه تمرکز بیشتری دارد و زمان بیشتری برای بررسی ویژگیهای مهم دارد، همه اینها بخشی از تیم میخواهند. برای مطابقت با نیاز برای یک بازی کوچکتر.
اگرچه Mirage ممکن است برای طرفداران Assassin’s Creeds هیجان انگیز باشد، اما به این معنی نیست که یوبی سافت در بهترین موقعیت فعلی قرار دارد. توسعهدهنده و ناشر اخیراً سه عنوان معرفینشده را لغو کردهاند و اگر باورتان شود، Skull and Bones را دوباره به تاخیر انداخته است. علاوه بر این، Mario + Rabbids: Sparks of Hope آنطور که یوبیسافت انتظار داشت عمل نکرد، بنابراین در حال حاضر همه چیز برای شرکت کمی متزلزل است.