بازی Assassin’s Creed Red، ورودی بعدی فرنچایز یوبیسافت که در فئودال ژاپن اتفاق میافتد، اولین سطح اطلاعاتی خود را دیده است که مکانیکهای درون بازی و موتور پشت آن را آشکار میکند.
برای کسانی که نمیدانند، Assassin’s Creed Red قرار است یک RPG اکشن جهان باز باشد و طبق گفته ناشر، قرار است تا قبل از مارس ۲۰۲۵ عرضه شود. در حال حاضر، Insider Gaming ظاهراً تصاویر اولیه Assassin’s Creed Red را به دست آورده است که به طور خاص مکانیزم های گیم پلی و به روز رسانی موتور بازی را نشان می دهد.
گزارش شده است که عنوان آینده Assassin’s Creed به طور کامل به یک موتور جدید منتقل نخواهد شد. بلکه بخشی از یک نسخه ارتقا یافته به نام “Anvil Pipeline” خواهد بود. این رسانه فاش میکند که Anvil Pipeline نقش بزرگی در ارائه یک رویکرد یکپارچه برای استودیوهای درگیر در توسعه فرنچایز بازی میکند و از این رو راهی بهینهتر برای ساخت قسمتهای آینده بازی ایجاد میکند. از نقطه نظر فنی، کاربران میتوانند انتظار ویژگیهایی مانند نوردهی جهانی و هندسه مجازی را داشته باشند و Assassin’s Creed Red همچنین دارای انیمیشنهای بازسازیشده، سیستم پارکور، آب و هوای پویا و غیره است.
با حرکت به قسمتهای جالبتر، Insider Gaming نگاهی اجمالی از آنچه که باید از مکانیکهای درون بازی انتظار داشت، با شروع بخش مبارزه به اشتراک گذاشت. گفته می شود که Assassin’s Creed Red کاملاً شبیه به نسخه قبلی خود، Assassin’s Creed Valhalla است، البته با شدت بیشتری مانند بریدن سر. علاوه بر این، مخفی کاری مهم تر از همیشه خواهد بود، و به بازیکنان اجازه می دهد مشعل ها را خاموش کنند، در چمن های بلند و بوته ها پنهان شوند و حتی در معرض دید دشمن قرار نگیرند.
یکی دیگر از گنجاندن هیجان انگیز، اولین ویژگی Hideouts است که در Settlements دیده شده در Valhalla گسترش می یابد. در اینجا، بازیکنان می توانند یک اسلحه خانه، یک دوکو و غیره بسازند. علاوه بر این، Hideouts با گزینه های سفارشی سازی گسترده نیز همراه خواهد بود، از جمله طراحی سقف، چیدمان داخلی و موارد دیگر.
برخلاف Assassin’s Creed Mirage، Assassin’s Creed Red احتمالا فقط رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و Xbox Series S|X را هدف قرار خواهد داد.