در حالی که Starfield استودیوی بازی سازی Bethesda همچنان پشتیبانی خواهد داشت، این استودیو به سمت عنوان موردانتظار بعدی خود، The Elder Scrolls 6 حرکت می کند.
در حالی که این بازی از پیش تولید به توسعه اولیه رسیده است، هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که ما نمی دانیم. تنظیمات و مکانیزم زمانی که منتشر می شود. حتی مایکروسافت در مورد دوره انحصاری خود مطمئن نیست، اگرچه معتقد است عرضه آن تا پنج سال آینده امکان پذیر است.
در گفتگو با Minmaxx، بروس نسمیت، مدیر طراحی سابق، که قبل از ترک Bethesda در سال ۲۰۲۱ در Starfield کار می کرد، جزئیات جدید جالبی را به اشتراک گذاشت. شاید مهمتر از همه این باشد که The Elder Scrolls 6 دارای همان مکانیک تراز کردن The Elder Scrolls 5: Skyrim است.
“کل سیستم جادویی اسکایریم، من تاد را متقاعد کردم که به من اجازه دهد بچه و آب حمام را بیرون بیاندازم و اجازه بدهم دوباره از ابتدا شروع کنم، و او به اندازه کافی به من اعتماد کرد تا این کار را انجام دهم. احتمالاً در شش دوره هنوز هم آثاری از آن وجود خواهد داشت.
در کل، «تو این کار را برای بهتر شدن در آن انجام میدهی»… در حالی که این ایده منحصر به فرد من نبود، من در آن نقش بزرگی داشتم… این قطعا ادامه خواهد داشت. بسیاری از مفاهیمی که با نحوه سطح بندی شما و چیزهایی از این دست سروکار دارند، دسته ای از ایده های جدید مطرح خواهند شد، اما من شرط می بندم که برخی از چیزهایی که روی آنها کار کردم همچنان به ایده جدید باقی می مانند.”
این بزرگترین شگفتی نیست، با توجه به اینکه توسعه دهنده دوست دارد چند مفهوم و سیستم را بین نسخه ها حمل کند. Bethesda هیچ پلتفرمی را برای The Elder Scrolls 6 معرفی نکرده است، اما این میتواند آخرین عنوان از سری ساختهشده توسط تاد هاوارد باشد.