گزارش جدیدی از بلومبرگ منتشر شده است که بیان میکند که ورود بسیار مورد انتظار اکتیویژن و بازیهای Sledgehammer به بازی MW3 در ابتدا قرار بود بسته الحاقی برای MW2 2022 باشد.
تنها در طول ۱۶ ماه توسعه بازی بود که به دنباله ای کامل تبدیل شد و در نهایت اکنون طرفداران شاهد معرفی یک عنوان جدید هستند.
طبق مقاله Jason Schreier که ساعاتی قبل از تاریخ انتشار Modern Warfare 3 منتشر شد، یکی از نمایندگان Activision این ادعا را که MW3 صرفاً یک توسعه است را رد کرد و گفت که از همان ابتدا به عنوان یک “بازی ممتاز” تصور می شد. با این حال، چندین توسعهدهنده CoD به رد این بیانیه ادامه دادند و خاطرنشان کردند که “با آنچه در آن زمان به آنها گفته شد در تضاد است” و برخی اشاره کردند که برنامهها در ابتدا مبهم باقی مانده بودند. در مقابل، به دیگران گفته شد که این یک گسترش آشکار است.
البته، قابلیت حمل و نقل مفید MW3 که به شما امکان می دهد محتوا را از MW2 منتقل کنید، همچنین به نظر می رسد که آخرین قسمت CoD به عنوان یک توسعه در نظر گرفته شده است زیرا این مکانیک هرگز در بازی های گذشته معرفی نشده است. علاوه بر این، کمپین گسترده آن، که داستان MW2 را ادامه میدهد، البته با چند شخصیت جدید، تنها به محض اینکه در دوره دسترسی اولیه برای عموم منتشر شد، به گمانهزنیهای بیشتر طرفداران دامن زد.
جدای از فاش شدن وضعیت اصلی فرضی MW3 به عنوان یک DLC، شرایر در ادامه به تشریح بحرانی پرداخت که سازندگان بازی پس از تصمیمگیری در مراحل بالاتر Activision برای تغییر استراتژی ماهها به تولید آن، متحمل شدند. در ابتدا، قرار بود طرح بازی فقط یک خط داستانی در مقیاس کوچکتر باشد که می تواند در یک جدول زمانی کوتاه تر به پایان برسد. متأسفانه، مدیران شرکت تصمیم گرفتند به کمپین دنبالهای که اکنون ماکاروف را نشان میدهد، بپردازند و تیم توسعه را مجبور کردند آن را در یک جدول زمانی بسیار کوتاهتر قرار دهند.
همه آنچه گفته شد، هنوز مشخص نیست که چه چیزی باعث شد که Activision ناگهان نظر خود را تغییر دهد، زیرا بدون شک یک DLC به MW2 هنوز هم قیمتی مشابه با یک دنباله کامل داشت. همچنین باید دید که آیا این تصمیم نتیجه خواهد داد زیرا بازی هنوز منتشر نشده است یا خیر، اما طرفداران باید بتوانند به زودی از این موضوع مطلع شوند زیرا تنها چند ساعت دیگر به عرضه آن باقی مانده است.