الکترونیک آرتز درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ خود را منتشر کرده است و به طور کلی، این ۱۲ ماه برای این شرکت خوب بود. به طور کلی، EA درآمدی معادل ۷.۴۳ میلیارد دلار داشته است که ۱ درصد نسبت به سال مالی ۲۰۲۳ رشد داشته است، با هر دو EA Sports FC 24 و Madden NFL 24 که از نظر درآمد تولید شده، سال های رکورددار رکوردگیری بوده اند.
در طول تماس درآمد Q4، مدیر عامل EA اندرو ویلسون همچنین کمی به روز رسانی در مورد ورودی بعدی در Battlefield ارائه کرد، که توسط “بزرگترین […] تیم تاریخ فرنچایز” ساخته می شود و به تخمین ویلسون، ” یک سرویس زنده فوق العاده دیگر.
“این بزرگترین تیم Battlefield در تاریخ فرنچایز است. چند هفته پیش، من با تیم ها دیدار می کردم، نمی توانستم بیشتر از این هیجان زده باشم که آنها چه چیزی را نشان دادند، و چه چیزی توانستند بازی کنند. […] زمان زیادی را با تیم جمعی بتلفیلد صرف بازی کردن با آنچه که در حال ساخت آن هستند انجام دادیم و این یک سرویس زنده فوق العاده دیگر خواهد بود.”
برای کسانی که این کار را انجام ندادهاند، EA اخیرا استودیوی استارتآپ Ridgeline Games را که بر روی محتوای داستانی بعدی Battlefield کار میکرد، تعطیل کرد و در عوض استودیوی Motive Montreal را به این وظیفه محول کرد. آنها به تیم Battlefield 2042 از استودیوی DICE، Criterion و Ripple Effect در تولید عنوان بعدی Battlefield خواهند پیوست.
در حالی که Battlefield بعدی یک اولویت بزرگ برای EA است و ظاهراً در حالتی قابل بازی است، امسال انتظار آن را نداشته باشید. EA خط تولید FY2025 را معرفی کرد که شامل مجموعه معمولی از عناوین ورزشی، عنوان Q4 EA Originals و عنوان “IP متعلق به” است.
EA مشخص نمیکند که این عنوان «IP متعلق به» چیست، اما طبق گفتههای جف گراب و دیگر افراد داخلی، این عنوان Dragon Age: Dreadwolf است، بازی که قبلاً شایعه شده بود امسال منتشر میشود. البته، این به دور از تایید رسمی است، اما Dragon Age در سال ۲۰۲۴ و شاید Battlefield در سال ۲۰۲۵ یک جدول زمانی معقول به نظر می رسد.